برگزاری کلاس‌های SOP دایا آرین دارو

شرکت دایا آرین دارو برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر همواره دوره‌های آموزشی مختلفی را برای پرسنل خود برگزار می‌کند و در همین راستا کلاس‌های SOP این شرکت دوشنبه گذشته (بیست‌و چهارم مردادماه) برگزار شده است.

این کلاس‌ها سالی یک بار برگزار می‌شود و تمام استانداردهای مدون و مکتوب توسط مدیر تضمین کیفیت به تمامی پرسنل تدریس می‌شود و سپس از شرکت‌کنندگان آموزن گرفته می‌شود.

SOP مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های استاندارد شده است که توسط افراد خبره و آگاه تنظیم می‌شود و شرکت‌ها و پرسنل آنان را در انجام درست پروسه‌ها و تولید محصولاتی با کیفیت‌تر یاری می‌کند.

این کلاس‌ها در ساختمان کیمیای شرکت درمان‌آرا برگزار شده است.

مراکز اهدای پلاسما شرکت دایا آرین دارو بیش از 10 سال است که آغاز به‌کار کرده و در تلاش است تا با کمک شهروندان کشورمان به روند درمان بیماران خاص و تولید داروهای مورد نیاز آنان کمک کند.

نخستین مراکز اهدای پلاسمای شرکت دایا آرین دارو با تجهیزاتی مدرن در شهر ری و سپس در شهریار افتتاح شده‌اند و در امتداد این مسیر، این شرکت قصد دارد تا مراکز دیگری هم در سراسر ایران افتتاح کند.

دایا آرین از هم‌وطنان عزیز دعوت می‌کند تا به عضوی از خانواده اهداکننده پلاسما تبدیل شوند تا دست کمکی به بیماران نیازمند بدهند.

دایا آرین دارو معتقد است که اهدای پلاسما، احیای جریان زندگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *